søndag, april 14, 2013

Dagbok 2013 : 14.april.

Klokka har passert 20.00, temperaturen ute er +  10 grader, det blæs litt og regnar litt, men det er langt frå så dramatisk som forventa. Mi beste von er at regnet og vinden skal klare å få bort snøen.
I dag har eg gjort lite og ingen ting. Strikka ferdig eit lestepar mens eg las ut krimboka som eg heldt på med. Elles har eg styra litt på kjøkkenet. Steikte ein kjempeporsjon med sei til middag, fisk som ikkje har vore frosen. Skal ha kjøt i morgon, derfor fisk i dag.
I morgon kjem Margrete og ungane til middag, og sidan Eirik har fødselsdag, blir det ei lita feiring.
Storfeiring blir det vel når Ingeborg kjem heim frå verdensturneen sin. Ho reiste frå Rio i går, så no skal ho etter planen vere i Peru.
I dag er det sommardag. I gamle dagar kunne ein tenar skifte jobb anten sommardag eller vinterdag(14.oktober)-ein måtte altså binde seg for eit halvår. Så at det er første sommardag i dag tyder berre at det er første dag i sommarhalvåret-ikkje at sommaren er komen.
Eg har enno ikkje fått i orden fotoapparatet, men skal sjå om eg får tatt eit lite vêrbilde til bloggen men knipsekamera.
I dag kan vi gratulere Kristoffer på Eid med 25-årsdagen!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...