søndag, mars 17, 2013

Dagbok 2013: 17.mars.

Klokka er snart 18.30. Temperaraturen ute er +5-6 grader C. Det har vore lettskya, opplett og ganske fint i dag.
Det såg ikkje så strålande ut frå morgonen av, så eg starta dagen med å lage ein bløtkakebotn. Det var ikkje lenge gjort. Så sette eg på kok ein porsjon tørka aprikosar til fyll, og let det stå på 1 mens eg strikka litt. Såleis greidde eg å brenne aprikosane i botnen og dermed var dei lite eigna til kakefyll. Men eg hadde ei råd; ein pose med frosen rabarbra hadde eg i frysaren, og blanda dei aprokosane som ikkje var brende, vart det nydelig syltetøy. Sette panna på 1 før Nils og eg gjekk ein liten tur, og då vi kom heim var syltetøyet ferdig, det stod berre att å ha litt sukker i.
I dag fekk eg gå tur utan broddar og det var godt. Som de ser på bildet ligg det enno att is og snø somme stader.
Til middag i dag hadde vi restar frå i går+ noko som vi fann i frysaren, har fått letta den litt siste par dagane.
Etter middag har eg lese i boka mi og strikka på eit par lestar. Har berre ei plate att av boka, eg skal snart skrive kva eg meiner om den.Eg er redd dette også kan bli ein "bestseller" sjølv om det ikkje står på omslaget.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...