mandag, mars 18, 2013

Dagbok 2013: 18.mars.

Klokka er ca 20.30, temperaturen ute er minus 3-4 grader C, men i dag har vi hatt opp i +10grader på dagtid.Dagen starta med skya opphaldsvêr, men etter kvart kom sola fram.
Hadde god energi først på dagen;  fekk vaska og rydda i "kjøkkenfrysaren", bytta på sengane,vaska soverommet + eit par rom til, vaska og hengde ut klede etc.etc.
Nils var kokk i dag. Han laga erter, kjøt og flesk, som vi serverte då Margrete og ungane kom til middag. Eg fann diverse godbitar i frysaren, som vart med i ei vaffelrøre.No har eg rydda opp etter kalaset, sett på oppvaskmaskina og vaska resten for hand. Kjekt å ha middagsgjester, ulempa er at ein kanskje et for mykje sjølv.
Bildet eg legg inn i dag, skal illustrere kor mykje snø som framleis ligg att her hos oss. Så lenge det er nattekaldt, tinar det ikkje mykje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...