torsdag, mars 14, 2013

Dagbok 2013: 14.mars.

Klokka er ca 19.00. Ute er det fint, lettskya vêr og temperaturen er minus 3-4 grader C.
Vi vakna opp til mykje ny snø, det var veldig fint, men eg skulle ønske snøen hadde kome ein månad før ! Nils var ute og mòka snø for hand både vårt tun og naboen sitt. Trur rett og slett han synest dt er kjekt.
I går kveld fekk eg melding frå Eid om at dei gjerne ville komme ein tur i dag. Det tykte vi var kjekt.
Dei kom sånn i lunsjtid og vi hadde ei koselig stund, med mykje godt prat.
Elles har eg ikkje gjort så mykje i dag, ikkje har eg vore ute og gått tur heller, men kanskje hofta har godt av ein kviledag?
Elles ser eg på FB at Einar og Hareid fotballag er vel framme i Tyrkia og at Ingeborg og Sandra kosar seg i Phuket, Thailand. Dei har det varmt og fint, men jammen har vi det fint vi også når sola skin !

1 kommentar:

Hildegard sa...

Kjekt å treffast igjen. Takk til Nils for frosne seifileter, skal bli godt med seibiff m.m. igjen.Fin heimtur gjennom Kviven, så no har vi køyrt han begge vegar. Full vinter i Hornindal og langs H.vatnet.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...