tirsdag, mars 12, 2013

Dagbok 2013: 12.mars


Klokka har passert 12.00, og eg har nettopp tatt bilde frå altanen. Det øvste bildet tok eg i 9-tida. Vêret har skifta litt på desse tre timane. No er det + 4 grader (+7 grader på trappa) ,opplett og litt sol. Tidlegare var det snøbyger. Nils har vore ute og mòka med hand, han trivst betre med det enn å køyre fresaren.No held han på å tømme altanen for snø.
Eg har stulla på inne , som vanlig; alltid noko å finne på. No har eg laga tidlig middag, sidan vi skal på pensjonistmøte med mykje god mat klokka 18.00. Har tenkt meg ei mosjonsrunde før den tid.
Eg skulle ønske vi hadde fått all denne fine snøen litt før, mens det var kaldt, no blir det vel berre opp i slaps.

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...