mandag, januar 28, 2013

Dagbok 2013: 28.januar

KLokka er 13.00, temperaturen ute er + 5 grader, det er overskya men stort sett opplett. Det var godt at kulden sleppte taket, men energien er ikkje komen tilbake enno. Dessutan merkar eg det straks i hofta når det blir fuktigare i lufta. Det er små problem.
I dag har eg gjort litt husarbeid og så var vi ein tur på Amfi. Det var noko lite eg trong på apoteket, elles har vi det meste. Kjøpte eit par ildtoppar til å ha i glaset over varmepumpa, det er ikkje så mange sortar som likar seg der.
Nils fekk kjøpt seg gummimakkar på Hareid laurdag, så han hadde ein liten jobb med å montere dei.Legg merke til at han brukar "halsen" min til å feste gummimakkane på. 
Men fiske får han ikkje no, for det er meldt til dels sterk vind.
Heldigvis har vi fisk i frysaren, så i dag blir det sei til middag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...