søndag, januar 20, 2013

Dagbok 2013: 20.januar

Klokka har passert 17.00 og det er nokså mørkt ute. Vêret er framleis fint og kaldt, minus 6 grader no. Himmelen i vest er klar og vakker, men frå aust kjem det skyer. yr.no varslar enda fire dagar med sol og skyfri himmel. Heilt uverkelig, dette vêret.
I dag har eg ikkje vore ute for ei dør- ikkje Nils heller.Eg vaska håret på føremiddagen og måtte halde meg inne mens det tørka, og så gikk tida. Nils ser mykje på TV, men eg har gjort litt i huset og så begynte eg endelig på genseren eg skal strikke. Det var nesten så eg var nervøs for å starte opp, så lenge er det sidan eg strikka anna enn lestar.
Reknar med at Margrete og ungane kjem i morgon, så får eg kanskje litt fotorettleiing. Viss ikkje, så har eg ein nabo som stiller opp. I kveld har eg "Halvbroren " å sjå fram til, den serien er ei perle, så langt.

2 kommentarer:

solveig sa...

Eg r sikker på genseren blir fin!

Hildegard sa...

Eg hadde også angst då eg start på Mariusen til Kristine. Strikkemor foreslo at eg kunne strikke ermane først - og det gjorde eg.

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...