lørdag, januar 12, 2013

Dagbok 2013 : 12.januar

Klokka nærmar seg 16.00,og  vi har same fine, kalde vêret. Temperaturen er minus 7 grader her oppe i bakkane, litt kaldare i sentrum. Hadde det vore snø, hadde det ikkje kjendtest så kaldt, trur eg.
I dag vart det ein tur på Amfi før middag. Vi trong nesten ingen ting, men måtte "ut og sjå folk"- og det gjorde vi. Vi trefte så mange vi kjende at føremiddagen gjekk med til prat både med den eine og den andre. Men der var mange ukjende også, sikkert både frå Stryn og Honndalen og andre stader i Nordfjord. Det som er bra med Amfi er at ein kan treffe folk inne, og sleppe å stå ute i kulden. Mellom andre hadde vi ein lang prat med Ruth og Harald.
Då vi kom heim, varma vi opp ein porsjon Stroganoffgryte frå andre juledag og kokte ris til. Nils har sessa seg i eine reclineren med avisa, så blir det vel sport seinare på dag. Vi har det varmt og godt og lid inga naud. Eg skal ha med ei stund på sofaen med lydbok, og så blir det vel strikketøy og TV utover kvelden.
Bildet over er teke ca klokka 15. Dei under ein time tidlegare.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...