fredag, januar 11, 2013

Dagbok 2013: 11.januar

Klokka  går mot 15.00. Ute er det klarvêr og fint, temperaturen er minus 6 grader.Den relative fuktigheita har gått ned til 65 % så det er ikkje så råkaldt lenger. Vi har eit hygrometer i garasjen, og i dag har eg sett meg litt inn i dette med luftfuktigheit, eller relativ luftfuktigheit, som eigentlig er det hygrometeret måler. Nokon fysikar har eg aldri vore, men litt forstod eg.
No har vi hatt sol og finevêr det meste av desember og mykje av januar, akkurat dei to månadane sola er vekke her hos oss. Eg burde vel ikkje seie det, men eg ville heller hatt sol om sommaren.
I dag f.m. gikk Nils ein tur, men eg orka ikkje å gå ut i kulden, så eg sat inne og strikka, las og fraus. Så tok eg meg sammen og kledde på meg ein ekstra genser m.m., og kokte ei varm suppe til middag . Nils fyrte meir i omnen , så no har eg det godt. Eg er ikkje vant til å sitte stille så tidlig på dag heller, men det var ingen ting eg MÅTTE gjere. Var så flittig i går!
Sidan vi åt så tidlig middag, kan det hende vi tek ein tur på ettermiddagen.Time will show.
Ønsker alle ei god helg. Hugsar kor herlig det var å sjå fram til to fridagar den tid eg var i jobb. No er kvar dag "en herlig feriedag"- for oss som navar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...