torsdag, desember 13, 2012

Vêrmelding 13.12.2012

                               Himmelen i aust ca klokka 12.00.
                               Nils kom heim med seifangst klokka 13.00.
No er klokka 17.00, temperaturen minus 4 grader og eg trur det har skya over litt. Det er i alle fall mindre kaldt enn før.
Denne dagen, som alle dagar, har gått altfor fort, og ikkje altfor mykje har blitt gjort. Før middag fekk eg skrive referatet mitt, lagt i hop ein klesvask og vaska golva. Då kom Nils heim og vi stelt til middag.Sidan vi åt oss stappmette på småsei, blei vi nøydde til å ha oss ein liten middagslur, før vi drakk kaffi. Stort lenger er vi ikkje komne, men no har eg tenkt å rydde opp i nokre papirer etc. I morgon får vi ta oss saman å få kjøt litt meir julegåver-trur eg.
Elles  så er her nok å gjere for den som vil, men i kulden er det best å vere nær omnen.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Stilig kar, kjekt å få fersk fisk. Juletallerken i lag med Signe og Kåre på hotellet for oss, god mat og koseleg samvær med to spreke pensjonistar på over 80 år.

Besta sa...

Det er sosialt samver som er viktig både i jula og elles. God mat er sjølvsagt heller ikkje å forakte.Og kjekt når alle kan vere fri.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...