onsdag, desember 12, 2012

Vêrmelding 12.12.2012.

Klokka er 20.00, temperaturen er minus 7 grader og vi har framleis fint vêr.
Dagen i dag har gått mykje med til pensjonistmøtet. Først på Bakk-Ola klokka 12.00 for å dekke borda og gjere alt klart.
Sjølve møtet varte frå 16-19, mykje av tida gikk med til å ete juletallerk og prate. Heidi Brunstad Øyehaug kåserte om kosthald og kokebøker i gammal tid.
Børre Lødemel song allsong i lag med oss og spela gitar til - eit par solo-nummer hadde han også.
Etter møtet rydda vi opp, så vi er nettopp komne heim. Eg er litt sliten, mest i hovudet.Blir mykje "soll" slike dagar.
Kusina mi ringde midt på dagen og vi hadde oss ein lang og koselig prat. No skal eg slappe av med "Nissene på låven ". Orkar ikkje å skrive referat i kveld.
Bildet tok eg med iPad i dag klokka 11.00

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...