tirsdag, november 27, 2012

Bok nr. 58: De ensomme


Eg sette meg føre at eg ville lese Barbarottikvartetten i rett rekkefølge. Eg visste at eg hadde lese bok nr.3 før, men avgjorde at eg ville lese den om att. Då eg endelig fekk tak i nr.4, fann eg ut at eg hadde lese den også, men las den ein gong til. Eg har utrulig dårlig hukommelse, så eg les gjerne bøker om att. Det har eg forresten gjort heile mitt liv- ein får som regel meir ut av bøkene når ein les dei for andre gong. Som før sagt, likar eg dei fleste bøkene til Håkan Nesser. Sjølv om det er krim, så er det også god litteratur.
Krim er ikkje som før; no brukar mange forfattarar krimsjangeren for å belyse mange spørsmål om livet og samfunnet.Håkan Nesser skriv godt, og omsettaren må vel også ha sin del av æra for det gode språket.

Her er dei fire bøkene i kvartetten:
1.Menneske uten hund.
2.En helt annen historie.
3.Beretningen om herr Roos
4.De ensomme.

Bok nr.3 er min absolutte favoritt.
Dei som vil vite meir om bøkene finn mykje stoff på nettet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...