fredag, september 28, 2012

Vêrmelding 28.september - 2012

Klokka er ca halv åtte. Det har vore stort sett opplett i dag, berre nokre små regnbyger. I dag tidlig, då vi stod opp, var det nydelig vêr, men det skya raskt over. Temperaturen er no + 10 grader-og det er ikkje så gale.
Før middag var eg flittig, støvsuga og vaska og fekk huset i orden. Til middag steikte eg sei, og etter middag har eg gjort lite og ingen ting, anna enn å lese etc. Hadde litt plage med ryggen, så eg har unnskyldning for latskapen.
No ser eg på klokka at eg har tid til ein liten tur ut, før det blir TV resten av kvelden.
Sundag kjem Rasmus med familie, så då blir det litt meir liv i leiren.
Vil ønske alle ei god helg !

No har eg vore ute og gått tur i mørkret. La merke til at vatnet i elva var veldig moldeteog blei nysgjerrig. Lengst oppe i Storebakken fann eg forklaringa. Store mengder med tømmer er lagra der, nedanfor Raudehytta. Stor aktivitet i skogen for tida.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...