lørdag, september 29, 2012

Vêrmelding 29.september - 2012

Klokka er snart 19.00, og det er fint, lettskya vêr, med litt sol. Dagen starta ganske grått, men vart finare etter kvart. Temperaturen ute er + 9 grader C.
I dag  har vi vore på shopping, eller rettare sagt har vi vore på mathandel. Eg har ein uvane med det at når vi ventar besøk, handlar eg inn som om det var heile slekta som skulle dukke opp. Reknar med at vi har mat fram mot jul no!
Det første vi kjøpte var eit nytt vaffeljern, same sort som Solveig har. Det er store plater med 6 hjerter i kvar. Eg lagar aldri vaflar til små forsamlingar, eller nesten aldri.
Så handla vi mat på Rema 1000, der er mindre og fredeligare enn på Coop på Amfi. Men så var det noko vi måtte ha der også, og det vart litt meir enn eg trudde....Og etter at vi kom heim, har Nils vore to gongar på Kiwi. Til all lykke er Bunnpris ope i morgon, om vi skulle ha gløymt noko......Då får prinsipp vere prinsipp. Har fått melding frå Rasmus. Dei har sjekka inn på Vesterland, så eg reknar med at dei kosar seg der.Dei delar turen i to, så blir det litt kjekkare for gutane å reise den lange vegen.
I dag tok vi ein pizza Grandiosa til middag, av dei fire vi kjøpte på tilbod for 100kr. Viss de spør korleis den smakte, er svaret enkelt: ingen ting ! Hadde nokre friske tomatar og ruccolasalat oppå, det hjelpte berre litt.
La meg ned på sofaen med ei lydbok etter middag, og der sovna eg og vakna til full sol. Torde ikkje gå tur i dag, er ikkje SÅ sprek, så eg laga halvferdig middagen til i morgon. Det er ikkje mange tradisjonar vi har her i heimen, men når Rasmus kjem heim er det LASAGNE, laga frå grunnen.(Oj, der kom eg på at eg ikkje har lasagneplater på lager-så Nils må på butikken igjen!)
Håper på fint vêr både denne veka og neste, for alle som skal ha haustferie.
Bildet over tok eg frå Elkjøp. Der kan ein sjå at det enno er gammal snø i Saudehornet, men at det har minka på den nye.På bildet under ser de Vallahornet i kveldssol.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...