søndag, mai 27, 2012

Vêrmelding 27.mai - 2012



Klokka har passert 17.30, vêret er stålande, med ein liten bris, og temperaturen er + 23 grader C.
Det har vore tilløp til skyer eit par gonger, men så har det klarna opp att.
Det var såpass med vind i dag at det å fare på sjøen ikkje var noko alternativ. Eg greier ikkje å gå når det er varmt, beina mine blir som bly, så det vart til at Nils gikk tur i skogen mens eg sola meg med lydbok på altanen. 
Han gjekk opp skogsvegane i fjellsida her, så langt opp som vegen går, og det var utrulig kor mykja Dagmar hadde meia ned.Det er fint å gå på desse vegane, men ganske langt om ein går heilt opp. Ja, i alle fall for meg. Eg HAR vore der, men det er lenge sidan.
Eg må tilstå at eg var så syndig at eg nytta den gode klestørken til å bytte på sengane, vaske sengetøyet og ha det på att. Litt anna klesvask vart det også.
Elles tek vi det lettvint med maten slike dagar, men passar på å få i oss nok kaloriar.
Reknar med at det beste veret er over for denne gongen, men vi får kanskje meir seinare? Håper det!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...