torsdag, april 26, 2012

Vermelding 26.april 2012



Klokka har passert 13.00.  Ute er det fint, lettskya ver og temperaturen er + 15 grader C.
Eg har vore nokså effektiv denne føremiddagen. Først av alt skreiv eg referat frå møtet i går, og det er slikt som tek litt tid. Så vaska eg kjøkken og bad til helga. Nils var nedover til Vik ein tur.
No har dei vore her frå LINK, firmaet som grov grøfter og la ned fiberkabel. Dei lova sist haust at dei skulle komme att med mold og grasfrø til våren, og i dag kom dei. Som de ser gjorde dei fint arbeid, men Nils hadde no greve opp steinane som låg i grøfta og gjort klart. Det arbeidet hadde nok ikkje dei teke på seg. No får vi vente på at graset gror, slik at såra i jorda vert lækte.
Nils fekk låne ei valse (ein vals?) av naboen, så dette blir nok bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...