fredag, april 27, 2012

Vermelding 27.april 2012

Klokka er 17.45, temperaturen ute er + 10 grader C, det er overskya og stort sett opplett. Fint vårver får ein vel nesten seie; godt at det ikkje er nattefrost i alle fall.
Denne dagen har eg ikkje vore så effektiv, men har no fått utretta det eg skulle. Litt husarbeid  f.m.;til legen for å få attest for at eg kan køyre bil, på apoteket og på Coop for å handle. Fekk nokre tablettar med legen som skal ta bort siste rest av forkjølinga. Er ikkje sjuk på nokon måte, men føler meg litt "attegrodd" i halsen.
Margrete skulle til Ø. i dag for å hente gardinene sine, og så skulle ho og Nils kike på bil. Der var eit tilbod i Regionavisa som kom sist onsdag, men det varte ikkje lenger........?
Eg for heim og laga blomkålsuppe og karbonadar med løk som vi åt då dei kom opp att. Margrete var her ei lita stund før ho måtte fare heim att. Ho skal vel henge opp gardinene sine i kveld.
Så vil eg ønske alle blogglesarane ei GOD  HELG.
Sundag skal vi på ballettframsyning på kulturhuset her, og sundagen deretter er det konfirmasjonen til Eirik. Olaug sin konfirmasjon er laurdag den 13.mai.

3 kommentarer:

solveig sa...

Håper du vert heilt frisk, synest du har "hangla" lenge nok!

Besta sa...

Eg er frisk, og hangla berre to-tre dagar, sidan har det vore berre hoste.

Besta sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...