lørdag, april 14, 2012

Klokka er snart 19.00. Ute dalar snøen ned, og enda ein vinter er på veg, ser det ut til. Temperaturen er + 1 grad C. Sist natt var det kuldegrader. På føremiddagen i dag var det fint ver og delvis sol, men kaldt. Slik er vel april ? Veret skiftar - nesten frå time til time.
Nils var så flink og flittig før middag at har fekk gjort ferdig vedprosjektet sitt.
Eg tok fram "Smalhans"-kokeboka mi og laga mulligatawny-suppe etter Gunda si oppskrift. Hadde både hønsekjøt og kraft att frå påska. Ser at der er utrulig mange oppskrifter på nettet, så det er vel med denne suppa som med bacalao, einkvar lagar den etter sitt hovud eller smak. Suppa blei god, den, men eg har gått rundt å ei kryddersky i heile dag, trur krydderlukta har sett seg både i hår og klede.
Resten av dagen har eg vore gørlat. Har delvis lege på sofaen og delvis site og strikka, mens eg las ut boka som eg heldt på med. Somme bøker er vanskeligare å legge frå seg enn andre.
I dag gratulerer vi Kristoffer på Eid med dagen.

2 kommentarer:

solveig sa...

Snø? Her kom nokre hagl, men elles er her grønt og fint.

Hildegard sa...

Snø her også. Kris feirar bursdagen sin på hybelen,er inne i ein hard periode med eksamenslesing.Mor og tante på besøk hos han i dag.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...