søndag, april 15, 2012

Vermelding 15.april 2012.


 Utsikt frå altanen klokka 8.30 i dag tidlig.
Utløpet. 
 Den nye brygga.
Badestranda treng ei opprydding.
Fint område ved badestranda. 
No er klokka ca 13.00, og vi har hatt ein nydelig dag, så langt. Imidlertid ser det ut til at det skyar over i dag også. Det fall litt snø i går kveld, og det har vore kaldt i natt, men sola varmar. Temperaturen er no + 8 grader C. Nils skulle flytte båten til den nye småbåtbrygga i dag, så eg blei med ut på Rjåneset og gikk tur mens han styrte med båten. Det er berre her inne i fjordbotnen det er snø, så snart vi kom ut om sentrum var det bert og fint.Eg trakka rundt båthamna, dvs eg gikk fram og tilbake på moloane, der er sjølvsagt eit utløp som eg ikkje kunne hoppe over. Så gikk eg handikap-stigen til endes. Eg tenkte ikkje over det då eg tok på meg den gamle svarte jakka i dag, men den gjorde at sola varma ekstra godt.Båtplasseringa vart ikkje heilt vellykka. Nils hadde bestilt 2-metersplass, men den var for trang. Lurer på korleis dei måler? Alle dei andre med små båtar kjem til å få samme problemet.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Vakre bilder frå Rjåneset, fint friluftsområde.

Besta sa...

Ja, og no når ikkje ferja går er der veldig lite trafikk og svært fredelig.

Dagbok 2024: 1.mai

  Klokka er no 17.22, temperaturen ute er + 20  grader, og no skin sola igjen etter at det kom regn midt på dagen. Det har vel vore rimeleg ...