lørdag, april 14, 2012

Bok nr.15 - 2012:Sommerhus med svømmebasseng.


Dette er den andre boka eg har lese av den hollandske forfattaren Herman Koch. Den første heitte "Middagen". Eg har likt begge bøkene godt.
På nettet er denne boka kalla ein psykologisk thriller, og det er vel det nærmaste ein kjem.
Forteljaren i boka er ein noko underlig "fastlege"- dvs. han er dyktig, men har kanskje ikkje den moralske ballasten som vi meiner legar bør ha.
Han har to døtrer som han elskar høgare enn noko anna, og på ein ferietur skjer det noko med den eine av dei..........
Det er ingen vits å fortelje meir om handlinga i boka, då fell mykje av spenninga bort. 
Som i den første boka, handlar også denne boka mykje om forhold mellom menneske, og om moralske spørsmål. Det kan høyrest keisamt ut, men boka har det eg kallar "nerve" og er vanskelig å legge frå seg. 
Opplesaren er framifrå. Boka er på 9 CD-plater.Anbefalt!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...