søndag, mars 25, 2012

Vermelding 25.mars - 2012




Klokka er ca 14.00. Ute er det lettskya, litt skodde i lufta, men sola kjem meir og meir fram. Temperaturen er + 12 grader C.
Vi har vor ein tur ut på Rjåneset og sett til båten; Nils hadde med vaskeutstyr og gjorde båten rein inni, om det skulle bli båtturar i påska. Mens han heldt på med det, gikk eg ein tur på stien, såpass eg fekk litt frisk luft. Der var litt kald skoddevind, men elles fint. Våren er komen lenger der ute enn her.Hestehovane blomstra både langs vegen og mellom fjøresteinane. Det fanst ikkje hestehov på Eid då eg vaks opp, så eg var godt vaksen då eg såg desse blomstrane for første gong. No tru eg dei finst overalt, dei spreiar seg visst med veggrusen. 
Området rundt det gamle ferjeleiet er ein populær utfartsstad for dei som vil fiske litt, og om sommaren er der fint å bade. No har dei sett opp ein plakat med orientering av kva som finst og kva reglar som gjeld i området. Av dei to fiskepirane som er tilpassa rullestolbrukarar, er berre ein og ein halv att. Dagmar har herja stygt der ute.
Før eg gikk i hus, var vi ned i hagen og klipte toppane av dei tre thujaene som vi har planta nedst i hagen. Vi er stolte av altanrekkverket vi laga i fjor sommar, og no skal vi snart beise det.
Til middag i dag skal vi ha Taco, vi tærer på matlageret før vi skal handle inn til påske.

1 kommentar:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så herleg ein dag!

No skin det sol..

Berre å nyte :-)

Og du, eg også brukar litt havregryn i vaffelrøra ;-)

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...