lørdag, mars 24, 2012

Vermelding 24.mars - 2012


Klokka er snart 14.00. Temperaturen er + 11 grader, det er strålande ver og SOL.
Vi var ein liten tur til Vik og handla noko småtteri, og då vi kom heim var det for fint til å gå i hus. Stod ute og prata med ein nabo, og så kom Harald bortom. Nils driv og sagar ved, og eg har prøvd å rake plenar, men det er ikkje heilt enkelt, for det kjem opp løkblomster overalt. Der som vi hadde rosebed før, kjem der no opp krokus i massevis, og seinare kjem andre løkplantar. Nokre løkar blir alltid att i jorda, same kor ein plukkar. Eg lurte på om eg skulle lage til solsenga mi på altanen, men fineveret kjem visst ikkje til å vare,  så då er det ikkje umaken verdt.
Sjølvsagt skulle eg ha pussa vindu, men er det lurt å gjere det mens sola skin?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...