fredag, februar 17, 2012

Vermelding 17.februar - 2011

Klokka er no snart 14.00, temperaturen er + 5 grader C og sola er akkurat framme, så vidt det er.
Vi har vore nedover ein tur, først på Bakk-Ola der eg leverte papir til kopiering.

Så var vi innom biblio, der eg fann to heilt nye bøker som eg skal rippe i løpet av dagen, så kan andre få overta dei, ev. kopiere dei over på MP 3-spelarar.

Handleturen vart avslutta på Amfi, der dei driv og bygger på. Arbeidet har pågått for fullt i heile vinter.No skal vi snart ete Taco, før vi tek oss ei lese/kvile-pause.
I dag vil eg gratulere barndomsveninna mi, Ambjørg, med dagen. Vi gjekk i samme klasse frå vi begynte på barneskulen, til vi var ferdige med realskulen. På gymnas gikk vi i parallelle klassar sidan vi valde ulike linjer.
Så ønsker eg alle ei god helg. Og god vinterferie til alle som DET har !

1 kommentar:

solveig sa...

Dei bøkene kan eg tenke meg å lese ...

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...