lørdag, februar 18, 2012

Vermelding 18.februar - 2012

Klokka har passert 14.30. Temperaturen ute er + 4 grader C, det er overskya og opplett. I løpet av føremiddagen har det kome både regn og snø ned frå himmelen. Det var ikkje så fristande å gå ut, så vi har halde oss inne. Eg har styrt med diverse husarbeid, men Nils har sett TV for det meste. Kvar si lyst.
I dag laga eg ein ny rett av sei, nemlig bacalao. Nils salta seien natta over, så bacalaoen blei meir enn salt nok. Nils likte retten kjempegodt, eg er litt meir forbeholden, det var liksom ikkje heilt rette smaken; det kan sjølvsagt ha mange grunnar. Idéen fekk eg frå Bodil som hadde prøvd det med godt resultat.
I dag var pensjonistlaget spesielt invitert til Vidar Lønn Arnesen sitt show "Da Capo". Nils har sagt heile tida at han ikkje ville, men eg hadde tenkt å fare åleine. Men når eg eigentlig ikkje har lyst, så let eg det like godt vere. Det er IKKJE ei plikt for meg heller. No skal eg slappe av med ei bok eg fekk av Einar til jul. Den er på MP3 format, så den må lesast på dagtid.
Seinare i dag har eg diverse meir som skal gjerast, merkelig kor mykje husarbeid det kan bli for to menneske? Men eg likar å pusle med noko. Håper alle får tid og høve til halde på med noko dei likar i helga, det er vel det som er vitsen med å ha fri?

1 kommentar:

solveig sa...

Ein får gjere litt av kvart, har eg kome fram til ... Ein får vere litt flink - og så ha vit å kose seg!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...