torsdag, februar 16, 2012

Vermelding 16.februar - 2012

Klokka er 16.15. Ute er det om lag samme veret som i går, men ikkje så mykje nedbør. Det er i alle fall ikkje særlig fristande å vere ute.Temperaturen er + 4 grader.
Føremiddagen i dag brukte eg stort sett til to ting: Støvsuging og kontorarbeid. Kontorarbeidet tog altfor mykje tid av den grunn at der faktisk er ting på datamaskina som eg ikkje kan. Tru det eller ei. Men oppgåva vart i alle fall fullført. Det vart smørbrød til lunsj i dag, og så får vi sjå om andre lekre rettar dukkar opp i løpet av dagen eller kvelden.
...............
No tok eg like godt fredagsvasken så er eg fri i morgon.
Og så må eg finne ei bok å legge inn på MP3-spelaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...