tirsdag, desember 20, 2011

Vermelding 20.desember 2011

Klokka har passert 17.30 og det er heilt mørkt ute; men no snur sola snart, og vi kan sjå fram til at dagane vert lysare og lengre. I dag har det vore fint, lettskya ver, og no er det minus 1 grad.
Det er ei skam at eg ikkje har vore ut for døra. Føremiddagen gikk fort. Jobba litt på kjøkkenet, og så skreiv eg eit relativt langt julebrev til dei som ikkje er så ofte inn på bloggen. Veit at ikkje alle er så begeistra for databrev til jul, men sjølv meiner eg at det i alle fall er betre enn eit "God jul, godt nytt år"-kort.
Til middag i dag grov vi fram nokre restar frå frysaren.
Eg vart så elendig i ryggen at eg la meg på sofaen, og dermed somna eg med Paasilinna på øyret. Og ryggen vart bra.
No har vi pakka resten av julegåvene. Vi har sikkert gløymt eit kvart.Men lid nokon urett, får vi ordne det opp i løpet av neste år.
Matvarer får vi handle i morgon og torsdag, fredag skal eg vaske og rydde. Så er det eit par-tre dagar så er det kvardag igjen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...