lørdag, desember 17, 2011

Vermelding 17.desember - 2011

Klokka er 14.00, temperaturen er +1 grad C og snøen lavar ned. Eg har ikkje særlig mykje imot snø, men dette slapset er eg ikkje begeistra for. Ikkje blir vel snøen liggande heller, sidan det er meldt mildver og regn.
Vi har vore på ei lita handlerunde, og hadde tenkt oss på kafe. Men sidan vi vart både kalde og våte, fann vi ut at vi hadde det betre heime. Så her er vi.Nils driv og skiftar ut det gamle brannslokkingsapparatet som vi har hatt i ørten år.Vi var sjokkerte over prisen på det vi kjøpte i dag. UNDER 200 kr. Eg hadde trudd at det vart ei lita investering.
Elles kan vi i dag gratulere Hans Petter på Eid med dagen.Det blir vel samling av søskenbarn i dag kan eg tenkje meg.Håper alle får ei god og relativt fredelig helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...