onsdag, desember 14, 2011

Vermelding 14.desember 2010

Klokka har såvidt passert 14, men det er ikkje heilt lyst ute. Det kjem vel av at det er overskya og grått. Regnar gjer det også; temperaturen er + 4 grader C. Bildet av Melshornet frå altanen vår er vel eit heller kjent motiv? Ikkje særlig fristande å gå ut og fotografere. Men eg trur ikkje eg ville ha byta med iskulden vi hadde i fjor.
Før middag i dag har eg baka tre store grovbrød, så no får det halde. Dessutan har eg vaska og støvsuga i vaskekjellaren, ikkje at det er direkte julearbeid, men det er rart med det, det meste skal i boks til jul.No skal vi snart ha middag, i dag blir det heimelaga spekesild med kålstuing. Det er sjølvsagt også ein av livrettane mine.
Vart forresten oppringt av Møre-Nytt i dag igjen. Dei ville ha eit intervju med meg. Dei ville vite om eg kunne seie noko om dei glatte vegane og om broddar m.m. (Ja, det er du som er i pensjonistlaget?) Eg måtte innrømme at eg ikkje hadde broddar, og at eg stort sett vart kjørt frå dør til dør, og ikkje gjekk så mykje ute på glatta. Men eg visste om mange eldre som brukte broddar. Kunne eg kome med namn. Nei, det kunne eg ikkje. Det var full forståing for det. Så eg slapp lett unna denne gongen

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...