tirsdag, november 08, 2011

Vermelding 8.november - 2011

Klokka går mot 15.00. Temperaturen i skuggen er + 10 grader, men sola skin frå skyfri himmel og varmar godt gjennom glasa. No skal vi ete middag om ei lita stund, fiskekaker frå fryselageret vårt. Vi har vore på rek heile føremiddagen. Eg var først til frisør, og så var vi til Vik og handla, for det meste mat. Eg har klipt håret mitt ganske kort, etter å ha vore relativt langhåra lenge. Føler meg ikkje heilt bekvem med den nye frisyren enno, men det er vel ein vane.Trur eg føler meg litt slik som Bianca gjorde etter at ho fekk stussa pelsen.
I fjor var vi til Kongsberg i begynnelsen av november, kom heim att den 8.nov. Her kan de sjå korleis det såg ut her då.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...