mandag, november 07, 2011

Vermelding 7.november - 2011

 Klokka er snart 16.00. Ute er det overskya, opplett og + 11 grader C. Det har alt begynt å skymast.
Ventar på ein kjøpepizza som står i omnen. Eg har nemlig site i møte det meste av føremiddagen, så i dag tek vi det lettvint. Før eg for på møte, sat eg for det meste og strikka.
Nils var stad og fekk seg tak i fleire vedasekker og har fylt oppi dei, så han har hatt nok å gjere. Det varmar betre det enn å sitte på ein stol og prate. Fekk frosten i meg på Bakk-Ola i dag.
Elles plar eg skrive møtereferat straks etter møtet, før eg gløymer kva vi har snakka om. Eg tek sjølvsagt notatar, men det er mykje som skal skje framover. Vi strevar med å få fleire yngre pensjonistar med i laget, og ikkje minst i styret. Eg begynte i styret utan å vere medlem på førehand, og synest i grunnen det har gått greitt. For ein så "ung" pensjonist som meg, er det greitt å ha oppgåver. Viss det er pensjonistar som les dette, så vil eg anbefale å melde seg inn i pensjonistlaget.
Bildet er tatt klokka 16.30.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...