lørdag, november 26, 2011

Vermelding 26.november - 2011

Klokka har passert 15 med god margin, temperaturen ute er + 3 grader, det er overskya og regn. Mykje roligare ver enn i går, men vi merka no ikkje all verda til styggeveret i går heller, her oppe i bakkane. Noko heilt anna ute på kysten.
I dag vaska eg golva til helga og rydda opp litt. Nils spyla utetrappa og bar inn blomstrane som stod der etc. Førebur oss på vinter og snø.
Fann ut at vi måtte ha ein tur ned på Amfi og treffe litt folk og kanskje gå på kafé. Der var mindre folk enn det som er vanlig på laurdagar, så nokre var vel i Furene.Kaféane var fulle, så det vart til at vi for heim att, og no varmar vi opp ball (klubb) frå i går.Vi handla mat på Kiwi i dag, støttar opp om nærbutikken. Det var ikkje mykje vi skulle ha.
Vart ståande så lenge og prate med folk på Amfi at eg er heilt av i ryggen.
Vi var forresten ein liten tur inn på Gjenbruk også, dei hadde ikkje det vi såg etter.
Prøvde å ta bilde, men som vanlig når eg tek bilde i sterkt lampelys, vart bilda heilt gule.
Elles ser eg at einkvan har fjerna den umulige setninga frå bloggen og skrive "Borte"
sikkert ein som har litt moro av meg. Mistanken går i ei bestemt retning.

Så håper eg at alle får ei god helg-og ei god adventstid.

3 kommentarer:

solveig sa...

Borte høyrest ut som det kjem sørfrå?

Besta sa...

Nettopp det tenkte eg også!

solveig sa...

God helg forresten!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...