onsdag, november 16, 2011

Vermelding 16.november - 2011

Klokka er 11.30, temperaturen er + 1 grad, sola har vore framme, men no er den borte bak Melshornet.
I natt har det vore frost, og blomkarsen har fått dødsstøtet, men eg trur geraniane har overlevd.
No skal vi nedover på Kulturhuset og stelle i stand til møtet seinare i dag. Eg får skrive litt meir seinare.
KL.22.45: Dette har vore ein relativt travel dag. Pensjonistmøtet gikk greitt, men denne gongen sleit eg meir enn vanlig med referatet.Vanligvis plar det gå fort og greitt unna, slik var det ikkje i dag.Men eg fekk no i hop ein kladd.
Sidan mange av medlemmene i Lionskoret var bortreiste, hadde dei hyrt inn gruppa "Nordvesten"på kort varsel til å spele for oss gæmlisane. Det gjekk i slagerar frå 50 talet og før den tid.Kanskje de kjenner att ein av musikantane?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...