fredag, november 11, 2011

Vermelding 11.november - 2011

Klokka har passert 15.00, og sola er vekk bak fjellet,Kanskje for godt? I dag var ho vekke ei stund bak Melshornet også, men elles har vi hatt ein solrik og fin dag. Berre synd eg ikkje er flinkare å komme meg ut i fineveret.
No er temperaturen + 6-7 grader C. Bildet er tatt for eit par timar sidan.
I dag har eg vore litt lat. Laga ein porsjon fiskekaker f.m. men elles har eg berre gått rundt og vima og småpusla. Skreiv ein mail og rydda i nokre papir etc. Mens Nils derimot har lagt vinterhjul på bilen vår. Mellom anna.
Til lunsj/middag hadde vi kokt kald fjordsild, den var god, men eigentlig er denne retten betre egna til sommarmat. Kunne ha steikt silda, men er ikkje tilhengar av lukta av steikt sild i huset til helga.
No skal Nils ned på gamle Esso og møte Margrete, han har bestilt oljeskift til bilen hennar.
Fibergjengen har spurt om løyve til å jobbe i helga, dei føler nok på seg at vinteren er nær, men eg har sjekka yr.no og slik det ser ut der blir det fint neste veke også, særlig tysdag.
Vil ønske alle blogglesarane mine ei riktig GOD  HELG !

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...