torsdag, oktober 20, 2011

Vermelding 20.oktober - 2011

Klokka er snart 14.00, temperaturen er + 2 grader og det snøar ute.Ja, det ligg faktisk kvitt på alle marker her oppe hos oss. Ikkje SÅ gale nede i Vik.
Kan ikkje seie at eg likar dette veret, og eg hugsar så altfor godt at snøen kom på akkurat 20.oktober i fjor også, og låg heilt til våren kom! 
Har sjekka yr.no og det skal bli mildare. Vi går liksom og tel på knappane om vi skal skifte til vinterdekk.
I dag tok vi oss ein slyngardag, for å kome oss litt ut for dørene. Var innom nokre butikkar og trefte litt folk å prate med. Kjøpte litt småtteri også- og litt mat.
No driv Nils og skal varme opp mat frå i går, så då blir det middag til rett tid i dag også.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...