tirsdag, august 09, 2011

Vermelding 9.august 2011

Klokka er snart 22.00, ute er det regn og grått og temperaturen er +14 grader C.
Vi vakna i dag til sol og skyfri himmel, og eg fekk tatt  ein liten trilletur med Ingar og sola meg litt før skyene begynte å komme sigande.
Vi hadde eigentlig tenkt å starte på heimvegen i dag, med eller utan omvegar, men så blei eg dårlig-
eg som aldri er sjuk ! Men altså, det er ikkje noko veldig alvorlig akkurat, men gale nok til at vi må utsette reisa til i morgon. Vi kjem nok til å vende nasen heimover, men ruta er ikkje bestemt.
I kveld har eg steikt pannekaker til gutane, og det fall i smak. Det blir trist å reise ifrå dei, men slik er det berre-

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...