mandag, august 08, 2011

Vermelding 8.august 2011

 Klokka er 22.40, temperaturen ca +13 grader C og det er opplett. Trudde veret skulle bli strålande i dag; det var ganske mykje sol f.m. - etterkvart vart det meir skyer, men ikkje regn.
Rasmus og Nils har jobba med den gjenstridige fururota i heile dag også. Vi andre har no pusla med vårt. Eg gikk ein ganske lang (for meg) tur med Ingar og Vebjørn, og så var Nils og eg innom nærbutikken ein tur. Wenche plukka stikkelsbær som ho og eg renska, og elles har vi gått her og pusla.
Middagen i dag var lettvint:"Hjemmelaget" pizza Grandiosa, med salat og dressing.
Fekk melding frå Margrete i 21-tida, ho og Ingeborg var komne på ferjeleiet etter å a vore ei veke i Tyrkia. Trur dei hadde fått temperatursjokk etter heimkomsten. Det blir nok mange som sparer til sydentur neste sommar etter at sommaren har vore fråverande her dei to siste åra. Minst.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...