søndag, august 21, 2011

Vermelding 21.august - 2011


Klokka er vel halv to, og vi skal snart ete middag. Må vere ferdig med middagen før minnehøgtida på TV. Ute er det overskya og nokre regndropar av og til, temperaturen er + 16 grader C.
Nils var bort på terminalen ein tur for å sjå om han fekk makrell der. Fjorden er full av makrell, men han kom ikkje dit Nils var. Eg held meg relativt rolig i dag, trakka litt for mykje rundt i for fine sko i går, så eg fekk litt problem med hofta etterpå.Dessutan sat eg og strikka ei god stund, det er heller ikkje bra.
I dag har eg brukt føremiddagen til å rydde litt i huset etc.+ at eg hadde middagen ferdig då Nils kom heim.Med unntak av potetene. Det blir "Søndagssei" i dag også, prøver å ete mest mulig fisk før vi frys resten. Fisk er avgjort best før den har vore i frysaren!
I dag vil vi gratulere Helene på Eid med 16 års-dagen!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...