lørdag, juli 09, 2011

Vermelding 9.juli-2011

Kaféen "Fru Svendsen".
Klokka er 17.30, temperaturen er +21 grader C, det er lettskya og litt sol.
I dag har vi ikkje gjort så mykje nyttig. Vi var ein tur nedover og handla, så laga vi middag, kvilte litt, og lenger er vi ikkje komne. Men dei som kjenner oss veit at her i huset begynner dagane seint og sluttar enda seinare, så det er lenge igjen før denne dagen går over i historia.
Nils kom nettopp inn frå hagen med ein neve sjølvdyrka jordbær, dei kjem seint, men godt, ser det ut til.Takka vere alle forenklingane har vi ikkje så mykje hagearbeid, og bra er det. I går kveld gikk eg meg ein aldri så liten tur, noko som gjode at eg verkte i hofta sist natt, det er så opp og ned med meg, ikkje alle dagar like sprek. Har eit svakt minne opp korleis det var å gå tur, slik vi gjorde før i verda. Saknar akkurat det.No skin det voldsomt opp ute, så ein må i alle fall kome seg ut før det skyar over igjen.

1 kommentar:

solveig sa...

Same ver som her, forstår eg. På veg ut ...

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...