søndag, juli 10, 2011

Vermelding 10.juli-2011

Klokka er halv fem, temperaturen + 17 grader og det regnar og blæs. Innimellom bygene er sola framme ei lita stund, men så er det på han igjen. Ikkje direkte sommarlig.
Før middag gjorde eg litt såkalla "kontorarbeid", men for det meste strikka eg og lytta til bok. Vi hadde tidlig middag, for det såg ut til å skine opp slik at vi kunne ta oss ein tur, men ikkje før har vi tenkt tanken, så kjem det ei ny byge. Nils ser Hurtigruten i reprise, eg har sett litt av og til, men for meg blir det for kjedelig!No pøsregnar det ute, så kanskje himmelen tømmer seg?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...