tirsdag, juli 19, 2011

Vermelding 19.juli-2011

Klokka er 14.30. Temperaturen er + 18 grader C , og for ei lita stund sidan begynte det å regne.Vi har hatt fint arbeidsver før middag, og vi har fått skrudd opp nesten heile rekkverket. Hadde kanskje blitt ferdige, men vi hadde for lite material. Ikkje fordi vi hadde rekna feil, men fordi vi bestemte oss for å ha "spilane" 70 cm i staden for 60 cm, som vi først hadde planlagt. No har vi nettopp hatt oss ei brødskive og ein kaffikopp og Nils har reist for å kjøpe meir material. Så skal fjølene beisast før vi kan sette dei opp. Vi har ein godt innarbeida rutine på dette arbeidet no. Elles har eg også i dag baka brød langsmed snikkararbeidet; må lage to sortar brød, heilgrovt til meg, og halvgrovt til Nils.Det kom ei skikkelig rotbløyte ute no, så slepp vi i alle fall å vatne.Fekk telefon frå ei veninne i dag, men Nils masa om at eg måtte komme og hjelpe han. Hadde han visst kven eg snakka med, hadde han ikkje gjort det.
Rasmus er på Grålum,i Sarpsborg kommune, ein liten tur, kjem heim i morgon.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Snart i mål, dette blir bra!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...