mandag, juli 18, 2011

Vermelding 18.juli-2011


Klokka slo nettopp åtte (20.00) og sola skin framleis. Temperaturen er ca 22 +-grader. Det har vore ein kjempefin dag med mykje sol og lette skyer på himmelen, og ikkje for varmt for oss som jobbar. Vi starta opp ganske tidlig og fekk opp spikerslag. Seinare begynte vi så vidt med å få sette opp sjølve rekkverket. Fleire naboar måtte kontaktast for gåde råd og vink. No kan det sjå litt rart ut fordi noko material er beisa og anna ikkje, det er fordi den trykkimpregnerte materialen ikkje kan beisast enno. Det skal ei tjukk, brei list på toppen til slutt. Vi treng ein dag til med finever!Elles har eg baka brød, og plukka så mykje jordbær at Nils og eg fekk ulyste oss. Det vart jordbær med fløte til dessert no i kveld. Vi et alltid dei første jordbæra frå eigen hage med kremfløte på. Det er ein tradisjon. Til middag hadde vi elles salta lange av den store som Nils fekk i går. Eg er så glad i lange, og når ein får fisk som ikkje har vore i frysaren, er det berre lekkert.
No ser Nils fotball på TV, men eg skal finne på noko anna.

1 kommentar:

arieldog sa...

Fint rekkverk! De imponerer med arbeidsinnsatsen dykkar.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...