søndag, juli 17, 2011

Vermelding 17.juli-2011

Klokka har passert 21, og ikkje veit eg kvar denne dagen har blitt av.Temperaturen er ca +17 grader C, det er overskya og litt regn av og til. 
Nils stod opp nokså tidlig og reiste ut for å fiske. I dag var det endelig stilt, etter at vi har vore velsigna med vind heile veka.Han kom heim med lange og sei. Eg styrte litt i huset mens han var vekke, men mest av alt har eg strikka i dag. Det går i lestar, med bok på datamaskina, og for ei lita stund vart eg ferdig med ein lest og ei bok, nesten synkront.
Til middag i dag vart det restar frå i går, så det var jo lettvint - og godt.
Energien eg hadde desse solskinnsdagane har vore fråverande i dag, men ryggen min trong ein pause, så det var greitt. Viss det blir brukande ver i morgon, skal vi jobbe vidare med rekkverket.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...