onsdag, juli 27, 2011

Bok nr. 44 - 2011: Den sjette klagesang.

Denne boka var det Margrete som anbefalte meg å lese, og det har eg gjort. Dessverre brukte eg alt for lang tid på dei 11 CD-platene, og konsentrasjonen har heller ikkje vore på topp.Det har vore mange tilbakespolingar, så orda har nok vore fleire gonger både inn og ut av øyrene mine. Det var veldig mange namn å halde greie på for det gamle hovudet mitt, så eg skulle absolutt ha laga meg ei namneliste heilt til å begynne med. Eg ser ikkje bort frå at eg kan komme til å lese boka om att, men sikker er eg ikkje. Les heller kva Margrete har skrive om boka.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...