onsdag, juli 13, 2011

Bok nr. 41 - 2011: Ravnene


 Denne boka er den siste i trilogien om ein norskætta familie i Minnesota. Hovudpersonen er Lance, som er "skogpurk" og slektsgranskar.Då eg las den første boka i serien, visste eg ikkje at det kom fleire, men tykte den slutta litt brått. Det gjekk både år og dag før andre boka kom, ei lita flis på 4 CD-plater, og no endelig fekk eg tak i nummer tre. Det seier seg sjølv at det å lese ei historie med så lange opphald ikkje gir den optimale lesaropplevinga. Bøkene har fått svært god kritikk, men eg veit likevel ikkje om eg vil lese dei om att. Når det gjeld akkurat denne boka, kan eg sjå at den har litterær kvalitet, men det er liksom ikkje heilt min smak. Her er draum og fantasi blanda med røyndom, og teksten har mange lag. Eg er alltid litt skeptisk når det gjeld psykologiske tekstar, for meg blir det litt "kvasi". Men eg kan ta heilt feil. Opplesaren les godt, men legg stemma for lågt, noko som irriterer meg litt.Denne boka er på 7 CD-plater.
Rådet mitt er: Skaff deg alle tre bøkene og les dei som om det er EI bok.For det er det eigentlig.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg ser ein kan laste dei to første ned frå bokklubben for 9 kr stk. Eg veit ikkje om eg gidd ...

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...