torsdag, mai 19, 2011

Glimt frå Måløy sentrum


 Ei veninne som er godt kjend i Måløy, har tipsa meg om ein butikk som har alt, innfor fiskeytstyr o.l. Reknar med at det var rette butikken vi fann. Nils fekk i alle fall handla seg litt fiskeutstyr. Eg var sterkt frista til å kjøpe regnklede slik veret var, med både regn, hagl og vind; men eg stod i mot freistinga.
Vi budde på Raudeberg frå 1962-65. Både Solveig og Rasmus vart fødde mens vi var der. Blei litt nostalgisk då eg såg att denne vesle butikken, der eg kjøpte barneklede. Slikt var mykje dyrare før, og vi hadde på langt nær så mykje klede til ungane som det som er vanlig no.
 Denne advokaten hadde eg som elev skuleåret 1963-64. Han gikk då i 5.klasse og eg var 24 år. Det gikk opp for meg at han må vere ein vaksen mann no..........

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...