tirsdag, april 12, 2011

Vermelding 12.april - 2011

Klokka  er ca 13.00. Temperaturen er + 10 grader, det er lettskya, med gløtt av sol; men eg ser svarte skyer i vest, så eg ser ikkje bort frå at det kan gå som i går, at vi får ein regnfull ettermiddag og kveld.
I dag har både Nils og eg jobba ute med raking og rydding, og i dag fekk vi helse på den unge "kona" i nabohuset.Ho er frå Kjøllesdalen og har hatt tremenningen min ,Liv, til lærar.Ho har permisjon frå jobben og er heime med ei lita jente på 9 mnd. Dei har også ein gut i 3-årsalderen. Veldig hyggelig dame! 
Det gikk fortare enn eg frykta å få det fint og bert rundt dørene,så no håper vi på knallver i påska. 
I morgon er det møte i Pensjonistlaget; Nils og eg må møte opp klokka 12.00 for å gjere klart bord etc-møtet tek til klokka 16, så då går den dagen.
Til middag i dag skal vi ha fiskekaker frå frysaren, får ladde opp til mykje god mat i påska. 
I dag er det systra til Nils som fyller år, og vi gratulerer med dagen!
(Dette er orkidéen som Nils fekk av Hassan tidlegare i vår. Den blir berre finare og finare.)

1 kommentar:

Hildegard sa...

De har fått det så fint og ryddig i hagen. Litt hagearbeid på oss i dag, har klargjort hagestova. Blir visst fint i morgon også, så no er det berre å nyte det.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...