mandag, april 11, 2011

Vermelding 11.april - 2011

Klokka er snart 13.00. Det er overskya og + 10 grader C. Fint arbeidsver både ute og inne.Med andre ord, Nils jobbar ute og eg inne.
Vi måtte ein tur nedover i dag også, hadde ærend på legesenteret for å bestille fornying av reseptar, vi kan ikkje gjere det på e-post her,slik som dei kan somme andre stader. Så måtte eg inn i resepsjonen på Møre-Nytt og snakke med dei. Eg sende eit innlegg pr.e-post og bad om tilbakemelding, noko eg ikkje fikk. Når ein skriv på vegner av andre, kan ein ikkje gjere noko gale, så var inn og forsikra meg om at dei tek inn innlegget i morgon.
Og sidan vi var ute og for, var vi ein tur på Plantasjen. Vi kjøpte ikkje mykje, for det er for tidlig å plante noko ute enno. Dei hadde mykje fint, men etter det eg kunne vurdere var mykje alt for langt kome for årstida. Hageasalea som var nesten avblomstra og japanske kirsebærtre i full blomst rimar liksom ikkje med vårt klima. 
I "bedet" på bildet har vi før hatt store staudar m.a., men sist haust flytta vi alle dei store staudene med mot grensa til naboen.Dei to trea vi hadde i området er også borte, så no spørs det kva som skal kome i staden. Det første som kjem er dei blå stjerneforma blomstrane som om nokre få dagar vil dekke heile området.Derfor må vi rydde og rake ferdig no. Snøen som vi heiv utover i går, er borte i dag, berre nokre små isflak ligg att. Viss de ser godt etter vil de sjå at naboane også er i full gang med våronna.
Eg har begynt å pynte litt til påske inne. Tørkar støv og legg på påskeløperar etc. Ikkje direkte hardt arbeid, men det tek si tid, det også. 
Til middag i dag skal vi ha salta lange, det gler eg meg til, for det er ein av favorittane mine.

1 kommentar:

solveig sa...

Min og! Ein ser frå dag til dag kor det vårast. Mildt duskregn gjer susen.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...