onsdag, april 13, 2011

Vermelding 13.april - 2011

Klokka er 14.45. Temperaturen ute er + 12 grader C, det er lettskya og fint, og sola er delvis framme.I går såg eg på himmelen i vest då eg skreiv blogg, då var den svart, og ikkje lenge etterpå kom regnet. Derfor tok eg bilde av vesthimmelen i dag,så de kan sjå at det er gode utsikter framover. Dessverre får vi ikkje vere ute og nyte fineveret. Før middag har vi vore på Kulturhuset og hjelpt til med å lage i stand til møtet,det var sant å seie ikkje så mykje vi gjorde, og etterpå var vi ei runde og "tigga"gevinstar. Det siste var det Nils som stod for, han er vant til slikt. Møtet begynner klokka 16.00, så vi får ei lita pause før vi skal av garde igjen.
Sist natt vakna eg opp og verkte noko heilt forferdelig, tolte vel ikkje så godt hagearbeidet i går. Men då eg vel var oppe, kom eg meg, så det går heilt fint no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...