torsdag, november 18, 2010

Vermelding 18.november 2010

 
Klokka er 14.00, temperaturen er minus 3 grader og sola skin. Ho har rett nok vore borte ei god stund, men no kjem ho att i Osskaret. Nils og eg har vore på Amfi i dag. Eg kika på 1000 lekre kjolar som sikkert ikkje passa meg, og Nils er lite interessert, så eg kom heim utan noko nytt.
No skal vi ete middag. I dag blir det Taco med grove Tortillas og mykje salat, så det blir nesten sunt.
Huset på bildet er det som dei bygger rett her ute i Storebakken. Mandag var der brønnborarar og bora etter vatn til vatn-boren varme.Det er sjeldan det blir bygt murhus her, men dette er bygt av ferdigisolert Lecca.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...