torsdag, juli 08, 2010

Utfordring.

Hosta er først og fremst ein bladplante, og finst i mange variantar. Vi har berre to sortar enno, men eg har fått lovnad om fleire. Det har vore ei plage at diverse dyr (sniglar?) et hol i blada, derfor har eg no sett eit par plantar i potter og plassert dei på singelen. Det ser ut til å gå bra.Dessutan har eg fått eit tips om at det er lurt å fjerne dei uanselige lilla blomstrane som kjem litt seinare på sommaren.
Blå valmuesøster er ein av favorittane -ikkje minst på grunn av fargen. Det har eg gjentatt til det kjedsommelige.
Den foredla storkenebben har eg også vist før, men no står han på det finaste-også den i ein nydelig blåfarge.
Denne rosa heiter Rosa Moyesi og liknar til forveksling på vanlig klunger, men er like fin for det. Desse rosetrea kan bli mange meter høge, men eg klipper vår ned til moderat høgde.Særdeles villig til å vekse denne buska.
Vi har flytta ein del store stauder nedst i hagen, så dei kan danne som ein hekk mot naboen. Ein hekk som visnar ned om vinteren og såleis ikkje tek skade av snøen.Dette er ei lilje som finst i dei fleste hagar og vår ættar frå bestemor sin hage på Hildegard.
Solveig utfordrar oss andre til å vise dei fem finaste plantane i hagen. Akkurat no er det ikkje mykje å skryte av i hagen vår, likevel har eg lyst å vise litt av det eg synest er fint.

1 kommentar:

solveig sa...

Blåfargen på valmuesøstra er berre nydeleg! Her har nokre åmer gått laus på skogskjeggen.

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...